My Blog List

Sunday, August 23, 2009

petang yang tenang+damai

dah kul 3 lebey skunk ni..dr posisi bilik aku ni..aku nampak suasana yg tenang jer petang ni..kadang2 mendung, kadang2 cerah, daunan melambai disapa angin..fuh..bagaikan memujuk hatiku saat ni..uiks..jiwang lak.hehe..hurm untuk hari ni. novel br aku bace separuh.. tajuk novel tu.."melunas rindu"...aku lum bis baca..so xleh nk komen pape lagi.. tp tajuk novel tu sememangnya mengusik jiwa aku, membawa rindu ini kepada insan2 yang sering menghiasi hati dan fikiranku..ape khabar mereka di sana.. doaku sentiasa bersama kalian..
okay...ade berita sedey...pg tadi kawan aku p PUTRA untuk bli tiket tetapi alangkah malangnya nasib kerana semua kaunter bus dah kehabisan tiket untuk pulang berhari raya.. wah sedeynyer...mcm ne nak balik ek.. aku hara pasni dorang akan sediakan lebih banyak tiket untuk kami balik...aku nak balik jgak..huhu..xmau rayer kat sini...nak rayer ngn mak..nk makan nasi minyak+rendang mak buat..nk p smayang rayer kat kampung, nak ziarah kubur arwah atok...
nk jumpa sedare2 aku, nk jumpa nenek yg sakit, nk cium mak ayah di pagi raye...nk pakai bj baru.,,huhu...kesimpulannya nak balik jugak!!!!

No comments:

Post a Comment