My Blog List

Sunday, August 23, 2009

toink2!!

hello...shhh..
huhu..diam2 jangan bising..skunk aku kat makmal komputer cyber 2 di fakulti pengajian pendidikan..hihi.ade kelas teknologi pendidikan sebenarnyer ni..tp aku curik2 post blog ni. bosan la..xtau nk wat per..hurm..ok pg td menu sahur aku ialah mee goreng basah yg aku bli kul 12.45 mlm td.hr pertama bersahur bersama rumate n juga kwn rumate..hunny..dorang makan nasi yg rumate aku bawa dr johor semalam..aku pun tumpang gak sket2..alhamdulillah kenyang jugak...
pas sahur..aku ngok kebun aku kat facebook..geram btul ker sayur-sayuranku dicurik orang.. ish2 xguna btul..dalam kul 6.20 pg aku p mandi..solat..n ngaji cket...
pastu...dalam menanti detik kul 8.30 nk g kelas, aku terlelap seketika..huhu..kul 8 aku tersedar lepas dpt msj dr fizah..
lepas bersiap..dlm kul 8.40 aku naik bus g fakulti..mula2 kne berdiri..pastu dapat seat..n skunk sampailah aku d sini.. alhamdulillah.. so skrg got to go now..da....muack!!

No comments:

Post a Comment